Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłecku informuje ponownie, iż w dniu 13.07.2021r. od 8.30 do 10.30 w siedzibie M-GOPS w Kłecku utworzony zostanie punkt konsultacyjny w zakresie:
- założenia profilu PUE (który umożliwia wysłanie wniosku 300+ drogą elektroniczną),
- wyjaśnienia wątpliwości dotyczących złożenia wniosku 300+,
- pomocy w wypełnieniu i wysłaniu wniosku 300+.
Porady będą udzielane przez pracowników ZUS.
Dla osób chcących wykorzystać obecność pracowników ZUS i wysłać z ich pomocą wniosek dobry start, tzw. 300+ drogą elektroniczną prosimy o zabranie ze sobą:
- dowodu osobistego,
- nr rachunku bankowego na który ma być przekazane świadczenie,
- adresu e-mail,
- numeru telefonu,
- danych dzieci (w tym PESEL),
- adresów szkół do których będą uczęszczać dzieci,
- oraz orzeczenie o niepełnosprawności dziecka (jeśli takie posiada).
Nadmieniamy, iż od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie tzw. 300+ w ramach programu Dobry Start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski będzie można składać od 1 lipca 2021r. do 30 listopada 2021r. tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.
ZUS wypłaci świadczenie na konto bankowe wskazane we wniosku.
« Wróć