REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
Przedsiębiorca zamierzający na terenie Gminy Kłecko prowadzić działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, jest zobowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Gminy Kłecko. Wpis do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:
- firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
- numer identyfikacji podatkowej NIP,
- określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 50 zł, określonej na podstawie załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2018 r. poz. 1044),
- oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
o następującej treści:
„Oświadczam, że:
- dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne
z prawdą;
- znane są mi i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz. 1454)”.
Powyższe oświadczenie powinno zawierać także:
- firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
- oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia,
- podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych
Zmiana wpisu:
Zmiana wpisu następuje po rozpatrzeniu wniosku o zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej.
Do wniosku o zmianę wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 25 zł, określonej na podstawie załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1044),
- oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Wniosek o zmianę wpisu do RDR
Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej.
Wymagane dokumenty od wnioskodawcy i miejsce składania:
Wniosek o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zawierający:
- firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
- numer identyfikacji podatkowej (NIP),
- numer rejestrowy (numer wpisu)
Wniosek o wykreślenie z RDR
Opłata skarbowa:
- Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie podlega opłacie skarbowej
- Opłacie podlega wydanie zaświadczenia o wykreślenie z rejestru - opłata skarbowa
w wysokości 17zł, termin wniesienia opłaty najpóźniej w dniu składania wniosku
o wydanie zaświadczenia.
Rejestr Działalności Regulowanej
ZEZWOLENIE NA OPRÓŻNIANIE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH
I TRANSPORT NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH
Urząd Miejski Gminy Kłecko informuje, że zezwolenia na prowadzenie działalności otrzymały następujące firmy:
- Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko, tel. (61) 427 01 16 wew.102-103
- Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Gnieźnie, ul. Kiszkowska 7, 62-200 Gniezno, tel. (61) 426 44 37
- EKOS Barbara Frankowska, Dębnica 10, 62-271 Działyń, tel. 608-679-617
- SPÓŁDZIELNIA NABYWCÓW, 62-271 Działyń, tel. (61) 427 97 00
- WC SERWIS Spółka Komandytowa, ul. Szybowa 2, 41-808 Zabrze, tel. (31) 278 45 31
Wzór wniosku o udzielenie zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych wraz z wykazem wymaganych dokumentów
Uchwała nr III/16/10 Rady Miejskiej Gminy Kłecko z dnia 29 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań, jakie powinni spełnić przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
Opłata skarbowa za wydanie decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wynosi 107 zł.