Na podstawie art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 293 ze zm.), art. 39 w związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.) oraz Uchwały Nr L/291/18 Rady Miejskiej Gminy Kłecko z dnia 25 kwietnia 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kłecko,
zawiadamiam
o wyłożeniu do publicznego wglądu oraz o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kłecko wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 20.07.2020 r. do 10.08.2020 r., w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko, ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko, w godzinach urzędowania.
Przedmiotem sporządzenia Studium jest obszar w granicach administracyjnych gminy Kłecko.
Dyskusja publiczna, nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami, odbędzie się w dniu 5.08.2020r. o godz. 10:00, w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko, ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko.
Zgodnie z art. 11 pkt 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2020 r. , poz. 293) osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu Studium. Uwagi mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, na adres Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko, ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko (e-mail: klecko@klecko.pl) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1.09.2020 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Gminy Kłecko.
Burmistrz Gminy Kłecko