Centrum Projektów Polska Cyfrowa ogłosiło nabór wniosków na zakup komputerów dla uczniów z terenów, gdzie funkcjonowały kiedyś PGRy.
Kogo dotyczy: uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Kłecko i których rodzice, dziadkowie lub pradziadkowie byli pracownikami PGR znajdującego się na terenie Gminy na której funkcjonowały w przeszłości PGR-y
Co jest potrzebne:
– dla uczniów którzy nie ukończyli 18 lat – oświadczenie składają rodzice (zal.7 oświadczenie dla opiekuna) oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych, pobierz>>
– dla uczniów którzy ukończyli 18 lat – oświadczenie składa pełnoletni uczeń samodzielnie (zal.8 – oświadczenie dla ucznia) oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych pobierz >>
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych pobierz>>
Wnioski o udział w projekcie wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych można składać w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Kłecko ul. Dworcowa 14 62-270 Kłecko w terminie do 29 października 2021 r. (w godzinach pracy urzędu).
Prosimy o dokładne wypełnienie oświadczeń, ponieważ są one podstawą do zakwalifikowania do programu!
Link do ogłoszenia https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Pytania dotyczące konkursu lub sposobu składania wniosku można zadawać mailowo lub dzwoniąc na infolinię.
Infolinia działa w godzinach 7:30-16:30 od poniedziałku do piątku:
Tel.: +48 42 631 21 05
e-mail: granty.ppgr@cppc.gov.pl
« Wróć